Stresas

Stresas

Kas yra stresas?

Stresas yra fizinis ir emocinis reakcijos būdas į išorinius ar vidinius veiksnius, kurie kelia grėsmę ar sukelia įtampą.

Tai gali apimti fizinius, emocinius, elgesio ir mąstymo pokyčius, kai organizmas bando atsispirti į sunkumams ir išgyvenimams.

Stresas gali būti sveikintinas ir motyvuojantis, tačiau per didelis ir ilgalaikis jis gali sukelti sveikatos problemų.

Tokios būsenos šaltiniai gali būti įvairūs ir skirtingi kiekvienam žmogui. Tai gali apimti darbo aplinką spaudimą, finansinius sunkumus, santykių problemas, sveikatos sutrikimus, nelaimingus įvykius ir kt. Streso reakcija yra normali ir natūrali, tačiau per didelis ir ilgalaikis jis gali pakenkti sveikatai ir sukelti šias problemas:

Stresas
  • Nuovargis ir nuovargio jausmas
  • Miego problemos
  • Aukštas kraujospūdis
  • Skausmai ir sutrikimai
  • Nervingumas ir depresija
  • Sunkumai susikaupti ir mąstyti
  • Sunkumai valgyti ir maitintis

Svarbu suprasti, kad stresas yra natūralus ir neišvengiamas, tačiau yra būdų, kaip jį valdyti ir sumažinti jo poveikį sveikatai. Tai apima reguliarų fizinį aktyvumą, sveiką mitybą, miegą ir poilsio laiką, emocinių ir socialinių ryšių stiprinimą bei atsipalaidavimo technikų naudojimą.

Kaip atsikratyti streso ir palaikyti gerą nuotaiką

Reguliari fizinė veikla, padės pabėgti nuo streso ir palaikyti gerą nuotaiką.

Raskite laiko pailsėti ir atsipalaiduoti. Galite skaityti knygą, miegoti ar tiesiog atsigulti.

Bendraukite su artimaisiais ir draugais, kad palaikytumėte gerus emocinius santykius.

Valgykite sveikai ir subalansuotai, kad palaikytumėte gerą savijautą.

Stresas

Darykite tai, ką mėgstate, ir raskite laiko savo hobiams.

Miegokite pakankamai, kad palaikytumėte gerą savijautą ir atsipalaiduotumėte.

Naudokite atsipalaidavimo technikas, pavyzdžiui, meditaciją, jogą ar kvėpavimo pratimus, kad sumažintumėte stresą.

Atsikratykite nereikalingų dalykų ir palaikykite tvarkingą aplinką, kad palaikytumėte gerą nuotaiką.

Skaityti   Gelinis nagų manikiūras 2022-2023, nuotraukos su madingais dizainais

Darbą atlikite etapais ir nereikalaukite per daug iš savęs, kad išvengtumėte streso.

Naudokite humorą ir šypsenas, kad palaikytumėte gerą nuotaiką ir atsipalaiduotumėte.

Skaitykite daugiau čia

Paskelbė Rūta
Ankstesnis įrašas
Sveika mityba
Kitas įrašas
Nagų Odelių Aliejus
Parašykite komentarą
Jūsų el. Pašto adresas nebus paskelbtas.